Wie is
MasterShopper

Wie zijn wij

Mastershopper is een klein bedrijf met een jong team aan medewerkers die allemaal afkomstig zijn uit de detailhandelsbranche of daar nog steeds in werken.

Wij verrichten onafhankelijk onderzoek naar winkelkwaliteit, waarbij alle aspecten in acht worden genomen.

Daarbij gaat het om de totale klantbeleving, zoals vindbaarheid, bereikbaarheid, winkeluitstraling, winkelbeeld, gastvrijheid, klantvriendelijkheid, behulpzaamheid maar ook om zaken als inrichting, netheid, prijsaanduiding, winkelcommunicatie etc.

Klanten moeten zich welkom voelen en met een goed gevoel de winkel weer verlaten. Een begroeting -dit kan ook op afstand door als winkelmedewerker even een glimlach op te zetten of vriendelijk te knikken wanneer hij of zij met een andere klant bezig is-, oogcontact en een uitstraling die zegt: “welkom!” is een kleine moeite. Op elke afdeling, bij iedere medewerker die een klant tegenkomt is dit belangrijk om het tevreden en goede gevoel van binnenkomst tot aan vertrek te behouden.

Klantvriendelijkheid, aandacht, behulpzaamheid en het creëren van het gevoel van “hier wordt aandacht aan me besteed”, zijn de medewerkers enthousiast en hier zou ik graag mijn aankopen willen doen!

Woonwinkels, kledingwinkels, supermarkten, sportzaken, drogisterijen en welke winkels er ook meer zijn, het principe komt steeds op hetzelfde neer. De klant komt graag bij je, koopt graag bij je, verlaat met een goed gevoel de winkel en komt graag weer terug als er een volgende aankoop moet worden gedaan. De medewerkers van ons team zijn -ook in hun vrije tijd- observant in elke winkel. Door onze beperkte omvang hanteren wij korte lijnen, niet alleen met onze opdrachtgevers, maar ook onderling. Elke week komen wij bij elkaar om de bevindingen en resultaten van de vorige week/weken te bespreken.

Mastershopper richt zich niet alleen op de kwaliteit en klantvriendelijkheid van het personeel. Het begint bij een beknopte beoordeling van de website. Vervolgens beoordelen wij de vindbaarheid en de bereikbaarheid van de winkel en wordt de buitenomgeving beoordeeld op netheid en ordelijkheid, een schoon en uitnodigend parkeerterrein, het aanwezig zijn van duidelijke communicatie op het buitenterrein, borden op de muur, vlaggen, stoepborden, vermelding van de openingstijden, ook tijdens naderende feestdagen etc.

Om alle beoordelingsfacetten op deze website te vermelden gaat te ver, dan wordt het te onleesbaar, wij maken dan ook graag met u een afspraak om alles verder toe te lichten. Ons doel is om na ons onderzoek te kunnen bijdragen aan het (verder) verbeteren van uw winkelprestaties, om zo de voorsprong op uw concurrenten verder te vergroten.

En vergeet u niet:
Bij ons geldt: bent u niet tevreden dan betaalt u niets!
Neemt u contact op via telefoonnummer: 06-12542609 

Contactformulier

Laat hieronder uw gegevens achter, wij reageren binnen één werkdag.

Contact

MasterShopper

Retail kwaliteitsbeoordelingen en advies. 

Telefoon

KvKnummer

86706233